
Wij geloven dat binnen het salesproces een aantal rollen moeten worden gespecialiseerd zodat de aanwas van nieuwe klanten nooit stil komt te liggen. Vergelijk het met een voetbalteam, daarin staat de keeper op goal en niet in de spits. Een verkoper die verantwoordelijk is voor het zoeken en kwalificeren van leads, het maken van afspraken, het sluiten van new business en het onderhouden van bestaande klanten heeft te veel rollen om ergens echt in uit te blinken. Wij helpen bedrijven om een voorspelbare new business pijplijn op te bouwen zodat verkopers kunnen doen waar ze goed is zijn, hun product verkopen bij de klant aan tafel.
Wij noemen dit new business development 2.0. Elk bedrijf wil dit, maar hoe krijg je dit in de maakindustrie voor elkaar? Wie is je doelgroep, hoe kom je aan data, wat is de juiste boodschap, welk kanaal moet je gebruiken en wat is het beste moment om bij je favoriete contactpersoon onder de aandacht te komen.
We laten je de methode zien die wij hebben ontwikkeld en hoe wij onze klanten met focus op de maakindustrie stuk voor stuk meer dan 100 keer aan tafel hebben gezet.
Schrijf in voor de kennissessie!